۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹

قناعت مطرح کرد:

ذخیره سازی کالاهای اساسی شب عید در گلستان

ذخیره سازی کالاهای اساسی شب عید در گلستان

گرگان - خبرگزاری مهر: استاندار گلستان گفت: با تمهیدات صورت گرفته توسط کمیسیون تنظیم بازار استان در خصوص تامین مایحتاج اصلی مردم در شب سال نو، مشکلی وجود ندارد و ذخیره سازی کالاهای اساسی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح پنجشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گفت: با تلاشهای صورت گرفته توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اعضای کمیسیون تنظیم بازار استان، خوشبختانه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انبار شد و با تصمیم این کمیسیون در موقع مناسب در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

قناعت با اشاره به برگزاری نمایشگاههای فروش بهاره در سطح استان گفت: این نمایشگاهها و همچنین فروش فوق العاده در فروشگاههای منتخب که در ایام پایانی سال برگزار می شوند می توانند نقش موثری در تنظیم بازار شب عید ایفا نمایند.
 
در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تنظیم بازار استان گفت: خوشبختانه در راستای سیاستهای دولت خدمتگزار، اقدامات مناسبی در بحث ذخیره سازی کالاهای اساسی صورت پذیرفته و انشاء الله مردم در آستانه عید نوروز با کمبودی مواجه نخواهند شد.
 
به گفته ناصر فخر موحدی برنج با نرخ مصوب دولتی در بازار توزیع شده و بخشی از آن نیز در نمایشگاه فروش بهاره به مردم عزیز استان ارائه خواهد شد.
 
وی همچنین در خصوص ذخیره سازی گوشت قرمز ، مرغ منجمد ، سیب و پرتقال نیز گفت: با تصمیم اعضای کمیسیون تنظیم بازار استان، این اقلام نیز در انبارهای استان ذخیره سازی شده و طی  برنامه های تدوین شده  به مردم استان عرضه خواهد شد.

 

کد خبر 1814995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha